Imperium
Welkom op het nieuwe Forum van het Imperium!

Eerst en vooral wil ik jullie erop attent maken dat je je dient te registreren voor dit forum. Eens dit gebeurd is, moet ik je de nodige toegangen geven (Kwestie van ongewenste bezoekers -andere clans- te weren uit gevoelige topics) Ik doe mijn best zo snel mogelijk toegang te verlenen. Dit zou nog dezelfde dag moeten gebeuren. Achteraf kan je aan de slag.

Ik hoop dat dit nieuwe forum iedereen bevalt. Natuurlijk staan we open voor suggestes, dus aarzel niet ons iets te laten weten!

S.P.Q.R.
Imperium
Welkom op het nieuwe Forum van het Imperium!

Eerst en vooral wil ik jullie erop attent maken dat je je dient te registreren voor dit forum. Eens dit gebeurd is, moet ik je de nodige toegangen geven (Kwestie van ongewenste bezoekers -andere clans- te weren uit gevoelige topics) Ik doe mijn best zo snel mogelijk toegang te verlenen. Dit zou nog dezelfde dag moeten gebeuren. Achteraf kan je aan de slag.

Ik hoop dat dit nieuwe forum iedereen bevalt. Natuurlijk staan we open voor suggestes, dus aarzel niet ons iets te laten weten!

S.P.Q.R.
Imperium
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Imperium

Welkom bij het Imperium! Wij zetten de Romeinse traditie voort en bouwen het Rijk uit door de inzet van de Leden en de Legiones Imperiae.
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Algemene informatie (Voorlopig)

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Snjin
Admin
Snjin


Aantal berichten : 61
Join date : 29-04-09
Leeftijd : 43
Woonplaats : Brussel

Algemene informatie (Voorlopig) Empty
BerichtOnderwerp: Algemene informatie (Voorlopig)   Algemene informatie (Voorlopig) Icon_minitimewo 29 apr 2009 - 21:35

Welkom op het nieuwe Forum van het Imperium!

Eerst en vooral wil ik jullie erop attent maken dat je je dient te registreren voor dit forum. Eens dit gebeurd is, moet ik je de nodige toegangen geven (Kwestie van ongewenste bezoekers -andere clans- te weren uit gevoelige topics) Ik doe mijn best zo snel mogelijk toegang te verlenen. Dit zou nog dezelfde dag moeten gebeuren. Achteraf kan je aan de slag.

Wel nog 1 vraag: Gebruik zoveel mogelijk je Naam uit Khanwars, zo weet ik wie een aanvraag indient!

Ik hoop dat dit nieuwe forum iedereen bevalt. Natuurlijk staan we open voor suggestes, dus aarzel niet ons iets te laten weten!

S.P.Q.R.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.imperiumspqr.net/
 
Algemene informatie (Voorlopig)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Imperium :: Forum Informatie-
Ga naar: